Tamás több mint 30 éves piac- és társadalomkutatási tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott a piac- és véleménykutatás valamennyi szintjén, kutatási és menedzsment pozíciókban egyaránt.
1999 és 2008 között a Millward Brown expanzióját irányította a kelet-európai és közel-keleti piacokon. Később az Ipsos márka- és kommunikáció kutatási divízióját vezette Kelet-Európában, Afrikában és a Közel-Keleten. 2011 és 2015 között az Ipsos Hungary vezérigazgatójaként dolgozott.
2015 júliusa óta az Inspira Group alapító ügyvezetője.
Tamás a hazai marketing és média konferenciák rendszeres előadója, több felsőoktatási intézmény óraadó tanára a marketing, marketing-kutatási, adattudományi alap- és mesterszakokon.
Barbara Angelus
ISZT Nonprofit Ltd. - Head of Marketing and Communications
+36 30 950 7815 – angelus.barbara@domain.hu
Karina Kerekes
Goodevent Rendezvényszervező Ltd.
+36 20 236 2715 – kerekes.karina@goodevent.hu
Tamás több mint 30 éves piac- és társadalomkutatási tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott a piac- és véleménykutatás valamennyi szintjén, kutatási és menedzsment pozíciókban egyaránt.
1999 és 2008 között a Millward Brown expanzióját irányította a kelet-európai és közel-keleti piacokon. Később az Ipsos márka- és kommunikáció kutatási divízióját vezette Kelet-Európában, Afrikában és a Közel-Keleten. 2011 és 2015 között az Ipsos Hungary vezérigazgatójaként dolgozott.
2015 júliusa óta az Inspira Group alapító ügyvezetője.
Tamás a hazai marketing és média konferenciák rendszeres előadója, több felsőoktatási intézmény óraadó tanára a marketing, marketing-kutatási, adattudományi alap- és mesterszakokon.