Az előadás kitér arra, hogy milyen igények merülnek fel operátori oldalon? Hogyan kérdezhetünk információkat a hálózatunk állapotáról, vagy hogyan kérdezhetünk rá egy konkrét előfizetői problémájának okára (és annak egy lehetséges megoldására)?
Az előadás kitér arra, hogy milyen igények merülnek fel operátori oldalon? Hogyan kérdezhetünk információkat a hálózatunk állapotáról, vagy hogyan kérdezhetünk rá egy konkrét előfizetői problémájának okára (és annak egy lehetséges megoldására)?
Architektként dolgozik az Ericsson-ban. Fő feladata az “Service Management and Orchestration” (SMO) architektúrájának kidolgozása az “Open RAN” (ORAN) R1 szabvány követelményei szerint, különös tekintettel az adatkezelési megoldásokra.
Angelus Barbara
ISZT Nonprofit Kft. – Marketing- és kommunikációs vezető
+36 30 950 7815 – angelus.barbara@domain.hu
Kerekes Karina
Goodevent Rendezvényszervező Kft.
+36 70 442 6061 – kerekes.karina@goodevent.hu
Architektként dolgozik az Ericsson-ban. Fő feladata az “Service Management and Orchestration” (SMO) architektúrájának kidolgozása az “Open RAN” (ORAN) R1 szabvány követelményei szerint, különös tekintettel az adatkezelési megoldásokra.