Hálózatokról mellébeszélés nélkül: telt házzal zajlott le a HUNOG_2 konferencia 

2024. október 9-10-én második alkalommal került megrendezésre a HUNOG, az egyetlen hazai NOG (hálózatüzemeltetői) szakmai konferencia Inárcson, a FLOW Hotel & Conference-ben. Az esemény a második évében még szélesebb körben mozgatta meg a szakmát, több mint 250 résztvevő érkezett több mint száz cégtől, közel egy tucat európai országból.

A rendezvény szervezéséért idén is az ISZT (Internet Szolgáltatók Tanácsa Tudományos Egyesület) az internetszolgáltatók szakmai szövetsége, az ISZT Nonprofit Kft., a legfelső szintű .HU névtérhez tartozó domain nevek nyilvántartója és kezelője, a kapcsolódó műszaki infrastruktúra működtetője felelt.

A színvonalas szakmai program összeállításáért, a profi előadók kiválogatásáért a héttagú Program Committee felelt: Dr. Varga Pál (a BME Távközlési és Mesterséges Intelligencia Tanszékének vezetője és az esemény moderátora), Dr. Laki Sándor (az ELTE Informatikai Karának adjunktusa), Zsakó János (az ISZT Nonprofit Kft. informatikai és üzleti tanácsadója), Tanács Ferenc (a Magyar Telekom Peering Network csapatának Product ownere), Virág Zoltán (a Rackhost Zrt. ügyvezető igazgatója), Miszori Attila (az ISZT elnöke) és Bodor Csaba (az ISZT Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója). A mozgósításban pedig a Network Committee- tagjai Bálint Zoltán (Giganet) és Gergely János (BIX) vettek részt.

Az eseményt Miszori Attila, az ISZT elnöke nyitotta meg, elmondva, hogy „tavaly még csak sejtettük, most már tudjuk, hogy hiánypótló rendezvényt szerveztünk, ezt a tavalyi visszajelzések megerősítették.” Beszélt arról is, hogy az első HUNOG-ot akkor is sikernek tekintették volna, ha 80 szakmai résztvevő érkezik, ehhez képest akkor kétszázan, idén már több mint kétszázötvenen érkeztek a konferenciára az egész országból – és tíz más Európai országból is. Így a HUNOG mára igazi országos, és egyben nemzetközi eseménnyé vált.

Angelus Barbara, az ISZT Nonprofit Kft., Marketing- és kommunikációs vezetője beszélt arról, hogy a HUNOG nem egy hagyományos konferencia, mivel egy zárt szakmai közösségnek szervezik, ezért szinte mindenkit név és arc szerint ismernek a szervezők. A legfontosabb elem pedig természetesen a networking, a személyes kapcsolatok erősítése. Éppen ezért, a tavalyi visszajelzések alapján az ebéd- és kávészüneteket jelentősen meghosszabbították, és minden egyes előadás alatt élő kérdezési lehetőséget biztosítottak a résztvevőknek applikáción keresztül.

A legújabb technológiáktól a hírközlés történetéig

A programot Dr. Varga Pál, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Távközlési és Mesterséges Intelligencia Tanszékének vezetője moderálta, az ő személye volt a garancia arra, hogy a szakmai program időben és a tervezett szakmai színvonalon valósuljon meg.

Az első előadásban Jacek Topolski, a Netflix Open Connect EMEA-régióért felelős partnerkapcsolati menedzsere a streaming szolgáltató infrastruktúrájáról, régióbeli és elsősorban magyarországi jelenlétéről beszélt részletesen, ismertetve, hogyan biztosítják, hogy több tízmillió felhasználójuk mindig zökkenőmentes, folyamatos tartalomfogyasztást élvezhessen.

Ezután Patrick Prangl, az Arista Networks szolgáltatásmérnöke az ún. merchant silicon architektúrák fejlődéséről beszélt, azon belül is azok hasznáról a skálázhatóságban az internetszolgáltatók számára.

Dr. Gerhard Stein, a Flexoptix termékfejlesztési vezetője és Thomas Weible, a cég társalapítója és technológiai igazgatója a koherens optikai adó-vevők jelenlegi technológiai fejlettségéről, alkalmazási területeiről, illetve a jövőbeni kutatási-fejlesztési irányokról tartott igen részletes előadást.

Prof. Dr. Gál Zoltán, aki a Debreceni Egyetem Szuperszámítógép Központjától érkezett, mint az Informatikai Kar tanszékvezetője, a QUIC alapú szállítási réteg-mechanizmus forgalmi tulajdonságairól beszélt, annak történetét áttekintve, és a jelenlegi fejlesztési irányokról, tapasztalatokról is beszámolva.

Ezután pedig egy történeti jellegű előadás következett: Dr. Bartolits István, az NMHH Technológiaelemző Főosztályának vezetője az idén 75 éves Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület munkáját, működését, fejlődését mutatta be egészen a kezdetektől napjainkig.

Ebben az évben egy sor nemzetközi előadó lépett a HUNOG színpadára, a nemzetközi együttműködés jegyében tízen is angol nyelven tartották előadásaikat, beszámolva a legújabb technológiai fejleményekről.

Az első nap délutánján mindeközben a közös ISZT/.HU/BIX standnál Dr. Vécsei Krisztinát, az ISZT Egyesület jogászát kérdezhették a résztvevők a NIS2-vel kapcsolatban.

Mesterséges intelligencia a hálózatüzemeltetésben

Az első nap második blokkját az MI-témakör határozta meg. Siarhei Matashuk, a Genie Networks technológiai tanácsadója, illetve Dr. Orosz Péter, a BME Távközlési és Mesterséges Intelligencia Tanszékének vezetője egymást követő előadásaikban mindketten arról beszéltek, hogyan használhatóak a legújabb MI-alapú megoldások a túlterheléses, DDoS támadások kivédésére, aktív és passzív védekezésre, a nulladik napi fenyegetések beazonosítására, és hogyan taníthatóak a leghatékonyabban ezek a modellek.

Dr. Laki Sándor, az ELTE Informatikai Karának adjunktusa ezt követően a mélyen programozható hálózatok, az SDN 2.0 előnyeiről és lehetőségeiről beszélt, Dr. Vécsey Richárd Ádám szabadúszó mesterséges intelligencia fejlesztő és adattudós pedig az MI modellek hálózati infrastruktúrában történő alkalmazásáról, az betanítás erőforrásigényeiről, optimalizálási lehetőségekről adott elő.

Az első nap programját egy szintén MI-témájú panelbeszélgetés zárta. Két előadóhoz, Dr. Vécsey Richárd Ádámhoz és Dr. Orosz Péterhez csatlakozott itt Dr. Könyves Vera, a HUN-REN SZTAKI Mesterséges Intelligencia Kutatólaboratóriumának MI Kutatója és adattudós, illetve Duronelly Péter, a Magyar Telekom Nyrt. adatvagyonának kezeléséért felelős szervezeti egység analitikai és AI-feladatokkal foglalkozó szakmai vezetője. A beszélgetés elsősorban az AI-ról kialakult tévhitekről, a technológia korlátairól, a jövőbeni fejlesztési irányokról, illetve a magyar AI-kutatók kitűnési lehetőségeiről szólt.

Az első napon számos neves előadó lépett színpadra a felsőoktatásból érkezve – Miszori Attila már a megnyitójában is említette, hogy míg az első HUNOG konferencián részt vett a BME, idén már öt egyetemről érkeztek szakemberek és informatikát hallgató diákok az eseményre.

A napot egy social event zárta az eseménynek otthont adó inárcsi FLOW Hotel & Conference-ben, a résztvevők a bőséges vacsora után késő estig, pálinkakóstolás mellett folytatták a beszélgetést. Napközben a standok körül is folyamatos volt az aktivitás, az internethálózattal foglalkozó szakemberek lelkesen látogatták a kitelepült támogatókat, szponzorokat.

Fejlődő hálózatok és BIX

A második napot Laky István, a Juniper Networks szenior rendszermérnökének előadása nyitotta, amely az adatcenterek evolúciójáról szólt, és ezek szerepéről korunk AI központjainak kiszolgálásában, részletezve mind a felhasználási területeket, mind a jelen kihívásokat.

Tanács Ferenc, a Magyar Telekom Peering Network csapatának Product ownere a peering forgalmi trendekről, optimalizált architektúrák kialakításáról beszélt, rengeteg statisztikát és historikus trendet mutatva be az elmúlt évekből.

Dr. Kovács Benedek, az Ericsson Hungary technológiai és innovációs vezetője a telekommunikációs szolgáltatók adatstratégiájáról beszélt nemzetközi példákon keresztül mutatva be, milyen különbségek láthatóak az amerikai-európai, illetve ázsiai és afrikai piacok között, hogyan tér el alapvetően a mobil- és felhőszolgáltatók működése az egyes térségekben.

Beszkid Dániel a Nokia képviseletében az IP hálózati peeringről, elsősorban a hálózatok és adatközpontok felépítéséről, az egyes technológiák közötti eltérésekről, a BIX pontos működéséről, a skálázhatóságról és redundancia fontosságáról tartott előadást.

A második nap egyik legnépszerűbb programpontja BIX vakvezető kutya és társainak érkezése volt – az ISZT, mint a Budapest Internet Exchange (BIX) tulajdonosa és üzemeltetője, valamint a Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány még 2023-ban megállapodtak, hogy az ISZT felkarolja egy vakvezető (vagy segítő) kutya felnevelését és kiképzését, így elősegítve, hogy egy rászoruló honfitársunk teljesebb életet élhessen.

BIX, a labrador retriever kölyökkutya időközben több, mint egy éves lett, és két társával Rizlinggel és Karmával együtt ellátogattak a konferenciára, ahol Vida Zoltán az alapítvány látássérült informatikusa előadást is tartott a résztvevőknek arról, hogy a mindennapi életben hogyan használják a modern technológiát, így az okostelefonokat, appokat és a mesterséges intelligenciát.

Kvantumkommunikáció, virtualizáció és a .HU hálózata

Dr. Bacsárdi László, BME, Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszékének kvantuminformatikus docense a kvantumkommunikáció aktuális piaci trendjeiről és implementációs kihívásairól beszélt, külön kitérve az évek óta sokakat foglalkoztató kvantumkriptográfiai kihívásokra és a felkészülés lehetséges módjaira, illetve az európai kvantumkommunikációs kezdeményezés, az EuroQCI szerepére.

Mohácsi János, Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség, Nemzetközi K+F vezetője ezt a témát folytatva beszélt arról, hol tartunk jelenleg a második kvantumforradalmat megélve uniós szinten, hol tart pontosan az EuroQCI fejlesztése.

Ezután az ISZT Nonprofit Kft. két üzemeltetéssel foglalkozó munkatársa lépett a színpadra: Brucker Péter és Lajber Zoltán az open source virtualizáció alkalmazásáról beszéltek a .HU domaintérben, részletesen beszámolva a közelmúltbéli hálózati átalakításokról, az új Domainregisztrációs Rendszer (ngDRR) fejlesztési folyamatáról, a hálózat jelenlegi állapotáról.

Az új Domainregisztrációs Rendszer fejlesztőivel és üzemeltetőivel napközben a közös ISZT/.HU/BIX standnál, a különteremben találkozhattak és beszélgethettek a résztvevők, akik szerettek volna egy kicsit „benézni a motorháztető alá”.

Ugyanitt a résztvevők exkluzív HUNOG-logózott kulacsokat vehettek át, amiket helyben egyedileg gravíroztathattak is.

Az előadásblokkot egy panelbeszélgetés zárta melyen Laki Sándor (ELTE), Brucker Péter (ISZT Nonprofit Kft.), Angeli János (BIX) és Laky István (Juniper Networks) a virtualizáció kihívásairól beszélgettek, gyakorlati alkalmazásáról, az ügyfelek virtualizációval szemben támasztott kihívásairól és a technológiával szemben fennálló félreértésekről beszélgettek.

Fókuszban a biztonság

Az ICANN-tól érkezett a konferenciára Ulrich Wisser, aki a DNS rendszerbe kódolt technikai kihívásokról, best practice-ekről, a KINDNS hozzáállásról beszélt az egybegyűlteknek.

Őt Alastair Strachan követte a RIPE NCC-től, aki a szervezetnél a közösségfejlesztésért felel, és arról tartott előadást, manapság hogyan zajlanak, illetve hogyan észlelhetőek és védhetőek ki a forgalomeltereléses támadások.

Zbyněk Houska, a Dell Technologies vezető rendszermérnöke ezután arról beszélt a résztvevőknek, hogy az open source hálózati megoldások hol találják meg a szerepüket a nagyvállalati szintű hálózatok működésében.

Dr. Kilbertus Viktor, a TP-Link Networks Hungary B2B értékesítési igazgatója azért lépett színpadra, hogy a TR menedzsmentben rejlő határtalan lehetőségekről beszéljen Csillag Dáviddal, a vállalat Pre-sales mérnökével együtt.

Végül pedig az Aruba Cloud három szakembere, Barsi András stratégiai és szabályozási tanácsadó, illetve az online bejelentkező Marco Mangiulli és Sirio Pietrantoni a nagyléptékű e-Delivery rendszerek hálózati biztonságáról tartottak közös előadást egy sor gyakorlati példát mutatva be.

A rendezvény utolsó előadása alatt ugyanúgy megtelt az előadóterem, mint a megnyitónál, a lezárást jelentő utolsó kávészünet alatt pedig még hosszan elnyúltak a személyes beszélgetések a hivatalos végszó után is. A szervezők azt remélik, hogy az idén is sikerült az eseménnyel megerősíteni a hazai NOG-közösséget, és hogy továbbra is hiánypótlóként tekintenek a résztvevők erre a két szakmai napra, és 2025-ben, a harmadik HUNOG konferenciára is várják a hálózatüzemeltetői szakma képviselőit.

Köszönjük a HUNOG_2 szponzorainak a támogatást!

További híreink

Telt házzal zárt a HUNOG_2!

Két tartalmas napot zártunk, ahol több mint 250 szakember csatlakozott hozzánk Magyarországról és Európa különböző országaiból. A…
Tovább olvasom

Szerdán kezdünk! A HUNOG platina szponzora, a Clico Hungary a konferencia vendégeit egy pohár alkoholos vagy alkoholmentes pezsgővel várja a standjukon.

Bemutatkozásuk: “A Clico Hungary Kft az 1991-ben alapított lengyel Clico Sp. Z.o.o 2016-ban létrehozott magyarországi…
Tovább olvasom

Köszöntjük Dr. Orosz Pétert a BME-ről a HUNOG_2 előadói és panelbeszélgetés résztvevői között!

Dr. Orosz Péter a Smart Communications Laboratórium vezetője és egyetemi docens a BME Távközlési és…
Tovább olvasom

Szeretnék többet megtudni a HUNOG-ról!

ÁSZF

ISZT Nonprofit Kft. – HUNOG_01 Konferencia

Köszönjük, hogy érdeklődik konferenciánk iránt! Kérjük, amennyiben megrendelőnk kíván lenni, részt szeretne venni az eseményen, olvassa el figyelmesen a vásárlásra vonatkozó részletes szabályainkat. Vásárlóink a megrendelésben biztosított szolgáltatások igénybevételével az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit kötelező érvényűnek fogadják el magukra nézve.

Jelen dokumentum a hunog.hu/regisztracio honlapon üzemelő rendezvényregisztrációs rendszer (a továbbiakban: Rendszer) használatára, és az azon keresztül megvalósuló konferenciajegy-vásárlásokra vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazza.

Minthogy a HUNOG Konferncia helyszíne az inárcsi Flow Hotel&Conference**** (a továbbiakban: Hotel), ezért a rendezvényre történő regisztrációval minden résztvevő a Hotel ÁSZF-jének rendelkezéseit is elfogadja. 

I. A Rendszer tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai (Rendezvényszervező):

Cégnév: ISZT Nonprofit Kft.
Cím: 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 9.
A céget bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01 09 905452
Adószám: 20763091-2-42
Telefon: +3612380115
E-mail: info@hunog.hu

II. A megrendelés és szerződéskötés menete

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadók. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető. A Ptk. 6:7.§ (3) bekezdése alapján a megkötendő szerződés írása foglalt szerződésnek minősül. 

Szerződés nyelve: Magyar

Felhasználó a Rendszer oldalainak böngészésével, valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.

A regisztráció folyamata, az elektronikus szerződéskötés lépései:

  1. A regisztrációs adatok kitöltése
  2. Az űrlap elfogadása, beküldése (Regisztráció gomb)
  3. Rendeléséről automatikus visszaigazolást kap e-mail-ben, amely tartalmazza a rendelés adatait.
  4. Felvesszük Önnel a kapcsolatot a számlázás és a részvételi díj rendezése kapcsán.
  5. Az esemény kapcsán minden szükséges információt megküldünk tájékoztató e-mailek formájában a jelentkezéskor megadott kapcsolattartói és résztvevői e-mail címekre.

Az elküldött és visszaigazolt vásárlás fizetési kötelezettséggel járó megrendelésnek minősül.

A részvételi jegy típusa a résztvevők adatainak megadásakor választható ki. Egy rendelésben több résztvevő jegyeinek megrendelése is történhet. A kiválasztott jegyek összetétele bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A sikeres vásárláshoz kérjük pontosan megadni a számlázási címet, majd ezt követően lehet a rendelést véglegesíteni.

Kérjük, ügyeljen a megadott adatok helyességére, hiszen a konferencia részvételt ezek alapján számlázzuk ki! Adatbeviteli hibák kijavítására a „Regisztráció” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Kérjük, azt a telefonszámot, illetve e-mail címet adja meg, melyen megrendelésével kapcsolatban el tudjuk Önt érni!

Megrendelését – a rendelés adataival együtt – a regisztrációkor megadott kapcsolattartói e-mail címen automatikusan igazoljuk vissza.

A megrendeléssel a Megrendelő és a Rendezvényszervező között adásvétel jön létre. A szerződés mint távollevők között létrejött megállapodás a Rendezvényszervező ajánlati kötöttségén alapul. Rendezvényszervező mint ajánlattevő a hunog.hu honlapon közzétett feltételek szerint hirdeti a konferencia jegyeket. Megrendelő a honlapon történő regisztrációt követő sikeres megrendeléssel elfogadja Rendezvényszervező ajánlatát. Közöttük a szerződés a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailnek Megrendelőhöz történő megérkezésével jön létre, ráutaló magatartással. A visszaigazoló e-mail akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Hiányos vagy hibás megrendelőlap kitöltés esetén az előbbiekből eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért Rendezvényszervező felelősséget nem vállal. A szerződés a Ptk. (6) 3.§ a) pontja értelmében a szolgáltatások kölcsönös teljesítésével megszűnik.

III. Megrendelés módosítása

A megrendelés módosítására lehetőség van, a módosítási igényét kérjük, ügyfélszolgálatunkon jelezze a szokásos módokon (telefonszám, e-mail cím).

IV. Fizetési módok, számlázás

Rendszerünk jelenleg kétféle fizetési módot kínál:

  1. Banki átutalás
  2. A regisztrációkor a Simple Pay segítségével, bankkártyával.

V. Lemondási feltételek

A regisztráció lemondására kizárólag írásban van lehetőség (info@hunog.hu). A lemondási határidő: 2024. szeptember 10. Ezen határidőig Megrendelő a lemondást indokolni nem köteles.

Rendezvényszervező az esemény magas színvonalon való megrendezése, a konferencián való részvételhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása miatt a határidőn túl érkező lemondást nem tudja elfogadni.

VI. Reklamáció, panaszok

Megrendelésével kapcsolatos reklamációit, észrevételeit az alábbi email címen várjuk: info@hunog.hu vagy a +36 70 442-6061-es telefonszámon, amelyre legkésőbb 30 napon belül érdemi választ adunk.

VII. Regisztrációhoz kapcsolódó adatok kezelése

FŐSZABÁLY: A jelentkezéskor megadott adatokat a megrendelés teljesítésével kapcsolatban használjuk fel, főként a konferencia legfontosabb információinak megküldésére. Az adatokat kizárólag a fenti célra és terjedelemben használjuk, a személyes adatokat a rendezvény lezajlásáig, a Felek közötti pénzügyi elszámolásig tároljuk. A Goodevent Rendezvényszervező Kft. a HUNOG Konferencia kapcsán Adatfeldolgozónak minősül.

Felhasználó a regisztrációval hozzájárul, hogy adatait Rendezvényszervező a szükséges mértékig kezelje, mindezt bizalmasan, az Adatvédelemi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően.

Felhasználó bármikor jogosult adatai törlését kérni e-mail címünkön. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációja törléséről. Felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez és teljesített megrendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, azok törlése nem lehetséges.

Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatait szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ezen kötelezettség elmulasztásából származó károkért és többletköltségekért a felelősség Felhasználót terheli.

IX. Árazás és termékinformáció

A Rendszerben feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek.

Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árért. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a konferenciajegyet a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Az honlapunkon rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben az adatainak megadása nem szükséges.

X. Egyéb rendelkezések

Rendezvényszervező jogosult a jelen ÁSZF-et a vásárlói előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Rendszer első használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, a módosítást követő megrendelésekre vonatkozóan.

Rendezvényszervező jogosult továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Rendszerben vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartja a jogot, hogy a Rendszert más domain név alá helyezze át.

Ha a honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze Rendezvényszervező felé, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ haladéktalanul törlésre kerül, vagy azt módosítjuk.

XI. Felhasználási feltételek elfogadása

A Rendszer használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

XII. Felügyeleti szervek

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: +36 (1) 488 21 31
 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Fogyasztóvédelmi panasz

Fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalok járnak el. A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei ide kattintva megtalálhatóak. 

Adatkezelési Nyilatkozat

Jelen webhelyet az ISZT Nonprofit Kft. (Székhely: 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 9., Adószám: 20763091-2-42) kezeli (továbbiakban: „Üzemeltető”, „Adatkezelő”).
A hunog.hu honlapon történő feliratkozással Ön elfogadja a jelen jogi nyilatkozatban foglaltakat.
Ha nem ért egyet a nyilatkozatban foglaltakkal, kérjük, ne iratkozzon fel Magyarország első NOG konferenciájának hírlevelére, illetve ne vásároljon jegyet!

 

Szellemi tulajdonjogok

A hunog.hu honlapon szereplő valamennyi szöveg, illusztráció, kép, videó, hang, szoftver és egyéb, a szerzői jog hatálya alá tartozó anyag szerzői vagy védjegyjogai az Üzemeltető tulajdonát képezik, vagy azok az arra jogosult tudtával és engedélyével kerültek a weboldalra.

Tartalom

A jelen webhely tartalmának az összeállításakor a lehető legnagyobb gondossággal jártunk el. A honlap kizárólag tájékoztató jelleggel működik. Az Üzemeltető nem garantálja a webhely tartalmának helyességét, naprakészségét és teljességét, sem a webhely megszakítás- és hibamentes működését.

A webhelyhez hivatkozással kapcsolódó webhelyek

A webhely külső helyekre, más honlapokra mutató linkeket tartalmazhat (pl. hivatkozás, banner, gomb). Főszabály szerint Üzemeltetőnek ezen weboldalakkal, webhelyekkel vagy az oldalak tulajdonosaival nincs semmiféle kapcsolata. Ezen külső honlapok tartalmáért és az azon közzétett információkért való felelősséget Üzemeltető kizárja.

Kapcsolatfelvétel

Ha bármilyen kérdése vagy panasza lenne webhelyünkkel kapcsolatban, forduljon hozzánk az alábbi címen:

Székhely: 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 9.,
E-mail cím:  info@hunog.hu
Tel: +361 238 0115

Adatvédelmi rendelkezések

Főszabály szerint az adatkezelés a HUNOG konferenciára történő jelentkezéskor megvalósuló megrendeléshez (jegyvásárlás) szorosan kapcsolódva jelenik meg – például számlázás, a konferencia részvételhez, a megrendelés teljesítéséhez szükséges információk megküldése. Azon konferencia résztvevőink személyes adatait (név, cégnév, e-mail cím) kezeljük ezen túlmenően, akik a regisztrációkor ehhez kifejezetten hozzájárulnak, tehát kérik, hogy Adatkezelő a rendezvényt követően is küldjön a konferencia kapcsán értesítést, így szeretnének értesülni a további HUNOG eseményekről és hírekről. A regisztrációkor ezen kifejezett hozzájárulással megadott adatok (név, cégnév, e-mail cím) ezen célra (információk megküldésére) és visszavonásig használhatók. A regisztrációkor adott hozzájárulás visszavonására, leiratkozásra az info@hunog.hu e-mail címen és postai úton is (ISZT Nonprofit Kft., 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 9.) van lehetőség.

Hírlevélre való feliratkozásra a honlapon külön mezőben is lehetőség van. Az ott megadott személyes adatok (név, e-mail cím) kezelése is a fentiek szerint történik. A feliratkozás kifejezett hozzájárulásnak minősül, a feliratkozók értesítést kérnek a HUNOG híreiről, rendezvényeiről.

A jelen webhelyen keresztül megadott személyes adatok (név és e-mail cím) használata kizárólag a jelen adatvédelmi nyilatkozatnak megfelelően történik. Kérjük, figyelmesen olvassa el ezt a dokumentumot, mielőtt bármilyen információt a rendelkezésünkre bocsátana!

A személyes adatok jelen Nyilatkozat szerinti kezelésének jogalapja a Felhasználó beleegyező nyilatkozata, melyet bármikor visszavonhat.

„Személyes adatokon” a konferenciára regisztráló és hírlevélre feliratkozó személyek olyan adatát értjük, amely alapján személyük azonosítható:  neve és e-mail címe. Adatgyűjtés csak kifejezett hozzájárulásra történik. A cég/office/sales/info/central @company.hu email-címek nem minősülnek személyes adatnak, ezen címek kezeléséhez nem kell Adatkezelőnek előzetesen hozzájárulást kérnie.

A rendezvényről kép-, hang- és videófelvétel készül a Polgári Törvénykönyvben meghatározott nyilvános közéleti szereplésre és tömegfelvételre vonatkozó rendelkezések szerint. A felvételek elkészítésének célja a HUNOG eseményeinek megörökítése, valamint a rendezvény megtörténtének igazolása. Az elkészült felvételeket a Szervezők a honlapjukon, közösségi felületeiken, offline megjelenésekben is közzétehetik. Az eseményről utólag beszámoló, illetve a következő években promóciós videó készül. A rendezvény résztvevői jelentkezésükkel elfogadják, hogy a konferencián a fenti célokra kép-, hang- és videófelvétel készül. 

A konferenciára jelentkezők beleegyeznek, hogy a cégük neve az esemény honlapján megjelenjen.

Adatfeldolgozó

A Goodevent Rendezvényszervező Kft. a HUNOG Konferencia kapcsán Adatfeldolgozónak minősül.

Cím: 1165 Budapest, Hangulat utca 14.
Postacím: 1162 Budapest, Timur utca 74.
Bankszámlaszám: 10918001-000000090-57890006
Cégjegyzékszám: 01-09-174934
Adószám: 24394763-2-42
Email: info@goodevent.hu

Adatfeldolgozó a rendezvényszervezés folyamán a feladatai ellátásához szükséges mértékben (számlázás, a konferencia részvételhez, a megrendelés teljesítéséhez szükséges információk megküldése) és ideig kezeli a személyes adatokat.

Adatkezelési célok és jogalapok:

A konferencia kapcsán érkező kérdés és megválaszolása

Amennyiben e-mail címünkre ír nekünk, kérdést tesz fel (pl. a jelentkezés menetére, a konferencia lezajlására vonatkozóan, számlázással kapcsolatban stb.), a tudomásunkra jutott adatait a kérdés megválaszolásáig kezeljük.

Direkt marketing, hírlevél, ajánlatok, tájékoztatók küldése

Mivel felhasználónk a feliratkozáskor kifejezetten megjelölte, hogy szeretné e-mailben a konferenciával kapcsolatos minden tájékoztatást, értesítést megkapni, így ennek a célnak megfelelően és a felhasználó beleegyezésével küldjük ki hírleveleinket és ajánlatainkat.

A feliratkozáskor megadott adatok (név, e-mail cím) ezen célra és visszavonásig használhatók, így a soron következő évek HUNOG-jainak információit is meg fogja küldeni Adatkezelő. A hozzájárulás visszavonására, leiratkozásra az info@hunog.hu e-mail címen és postai úton is lehetőség van.

Konferencia jegy vásárlás funkciókhoz kapcsolódóan

A honlapunkon történő megrendelés kapcsán a személyes adatokat abból a célból kezeljük, hogy a megrendelésnek magas színvonalon, a Megrendelő elvárásai szerint tudjunk eleget tenni. Így a konferencián való részvételhez (a teljesítéshez, a számviteli bizonylat kiállításához) szükségünk van a Megrendelő valamint a konferencián résztvevő személyek személyes adataira, melyeket a fentieknek megfelelően kezelünk

Az Üzemeltető biztosítja a megfelelő technikai és szervezeti hátteret, hogy a Felhasználó személyes adatai illetéktelen harmadik személy tudomására ne juthassanak, valamint a mindennemű, jogosulatlan felhasználás elleni védelme érdekében.

Minden felhasználónak joga van ahhoz, hogy információt kérjen a tárolt valamennyi személyes adat jellegéről Adatkezelőtől. Az Adatkezelő legfeljebb 25 napon belül (írásban) válaszol ezekre a megkeresésekre. Ön kérheti továbbá személyes adatai kiegészítését, módosítását vagy törlését, illetve a hírlevél-küldésre adott hozzájárulását is visszavonhatja a következő címen: info@hunog.hu e-mail címen és postai úton: ISZT Nonprofit Kft., 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 9.

Jogai megsértése esetén Ön bírósághoz fordulhat, valamint kérheti a Nemzeti Adtavédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is.
A hatóság címe: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11. Telefonszáma: 06-1-391-1400. Postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9., elektronikus levélcím: ugyfelszolgalat@naih.hu.

Az Adatkezelő fenntartja a jelen Adatvédelmi Nyilatkozat jövőbeni módosításának jogát.

Ha bármilyen kérdése vagy panasza lenne webhelyünkkel kapcsolatban, forduljon hozzánk az alábbi címen: info@hunog.hu

A jelen Adatvédelmi Nyilatkozatra és a személyes adatok felhasználására a Magyar Köztársaság jogrendje vonatkozik.

Cookie-kezelési szabályzat

hunog.hu honlapra való belépéskor a weboldal automatikusan elmenthet információkat az Ön számítógépéről, illetve a böngészésre használt eszközéről (tablet, okostelefon). Erre a célre ún. számítógépes „sütiket” (cookie) használ.

Mi is az a cookie? Egy rövid szöveg, amelyet a felkeresett webhely küld el böngészőjébe. Segítségével a webhely megjegyzi a látogatásával kapcsolatos információkat, például az Ön által használt nyelvet és egyéb beállításokat. Ezáltal gördülékenyebbé válhat a következő látogatás, és könnyebb lesz a webhely használata. A cookie-k fontos szerepet játszanak. Nélkülük az internet használata sokkal nehézkesebb lenne.

Többféle célra használjuk fel a cookie-kat. Használatukkal például megjegyezzük a biztonságos keresésre vonatkozó beállításait, hogy ezáltal releváns hirdetéseket jelenítsünk meg Önnek, számláljuk, hogy hány látogató érkezett az adott oldalra, megkönnyítjük az oldalunkon való regisztrációt.

Ezek a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, például az Ön nevét, címét vagy fizetési adatait. Ha mégis szeretné letiltani, blokkolni vagy törölni a cookie-kat honlapunkról, böngészője segítségével megteheti. Fontosabb böngészők cookie beállításait itt érheti el:

A google által használt cookie-k típusáról itt tájékozódhat. Az Adatkezelő nem vállal felelősséget az ide belinkelt, külső honlapok tartalmáért.

Impresszum

A honlapot üzemeltető adatai:

Cégnév: ISZT Nonprofit Kft.
Cím: 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 9.
A céget bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01 09 905452
Adószám: 20763091-2-42
Kamara: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK)
Telefon: +3612380115
E-mail: info@hunog.hu
Internet: www.domain.hu
Tárhelyszolgáltató: ISZT Nonprofit Kft., 1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 9. titkarsag@nic.hu

A honlap készítője: ZiDTech

Kapcsolat

Előadási lehetőség és szponzoráció kapcsán:

Angelus Barbara
ISZT Nonprofit Kft. – Marketing- és kommunikációs vezető
+36 30 950 7815 – angelus.barbara@domain.hu

Regisztráció és egyéb információ a rendezvényről:

Kerekes Karina
Goodevent Rendezvényszervező Kft.
+36 20 236 2715 – kerekes.karina@goodevent.hu

Hálózatokról mellébeszélés nélkül: telt házzal zajlott le a HUNOG_2 konferencia 

be happy